12 augustus 2007

Ik ben er nog!

Neenee, ik ben mijn trouwe lezers (ahum, voor zover die er zijn ...) niet vergeten.
Daarom nog even een berichtje.

Met Ghandi is alles weer in orde! Sinds vorige week maandag is ze verlost van haar huisarrest en kan ze weer naar hartelust ravotten in de tuin.
Daarstraks had ze zelfs een afspraakje met een andere kat onder onze auto!!!

En verder gaat alles nog goed.
Mijn 4 laatste werkdagen van dit jaar gaan morgen in. Ik zal blij zijn als we vrijdagavond zijn.
Het begin van de week lukt alles nog redelijk vlot maar tegen het einde van de week zit ik er bijna door.
Onze kleine pitoutie vindt het namelijk leuk om mijn energie af te pakken ... maar het is hem gegund ;-)

Jaja, in theorie nog 34 dagen ofte net geen 5 weken meer.
Komt hij vroeger of juist op datum of laat hij op zich wachten?? Wie zal het zeggen?

De voorbereidingen zijn bijna rond. Mocht hij nu al zijn opwachting maken, zou het lukken. Alleen heb ik liever dat hij nog een beetje wacht.

2 opmerkingen:

NIENTJE zei

Ik ben een trouwe lezer hoor! Ik kom af en toe keer piepen of er iets nieuws opstaat...

Ja 5 weken zeg!
Maar hij mag inderdaad nu wel nog efkes blijven zitten he...tzou best zijn.
Nuja das nu afwachten he, hij zal daar zelf over wel beslissen.

Geniet nu nog efkes van je buikje! Tzal snel genoeg gaan...

Anoniem zei

aftelleuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu