28 november 2007

2 maanden

Vorige week donderdag waren we 22 november.
Niets speciaals eigenlijk. Of toch een beetje?
Ja hoor, Linus was die dag al 2 maanden oud.
Het gaat zo ongeloofelijk snel allemaal. Maar anderzijds lijkt het alsof Linus er altijd al is geweest.

Morgen moeten we een kleine beproeving doorstaan. Zijn eerste inentingen ... laten we hopen dat hij er niet teveel last van heeft.
Ondertussen zullen we dan ook weten hoeveel hij weer gegroeid is en bijgekomen.

En jah, veel kunnen we niet vertellen want de dagen bestaan nog altijd uit slapen, eten, pampers vullen, beetje lachen, beetje spelen en alles vanvoor af aan weer beginnen.
Maar ik laat jullie nog enkele foto's van gisteren zien.
Die zeggen soms meer dan woorden.

8 opmerkingen:

MorganMagic zei

zo'n pràchtig bazeke!

NIENTJE zei

Smelt smelt! Zo schattig!

saskia zei

dat is en blijft een doetje,he!!!

fozke zei

zo een speciaal venteke! smelt.

De familie B-P zei

Allé 'speciaal' ... kga nog blozen ...
Maar ik moet bekennen dat, iedere keer ik die foto's zie, ik ook weer een beetje smelt. (kon dat nu ook maar letterlijk, haha)

Kim zei

zo'n lieve fotootjes!

Frederike zei

Op naar de 3 maand! En tijd dat ik hem nog es zie! Maar kvrees dat voor Kerstdag zal zijn, kmoet nu studeren... :s
Ik mis hem wel dat speciaal venteke...
groetjes!

De familie B-P zei

Tis volgende week al Kerstdag!! :-)
Dus nu goe blokken hé!