28 januari 2008

Dichter en dichter en dichter ....

... vrijdag 1 februari ....
Mijn eerste terug gaan werkendag en Linus zijn eerste crèchedag.
Gelukkig voor ons (lees 'mij') heb ik er een halve dag van gemaakt.
's Middags zijn Linus en ik weer herenigd.
De vraag is wie er het meest blij mee zal zijn .... ;-)

Op korte tijd worden er eigenlijk heel grote stappen vooruit gemaakt.
De groentenpap -> loslaten van een flesjesmoment.
De crèche/werken -> loslaten van elkaar
Dan gisteren ook nog eens geruimd in Linus zijn kleertjes.
Maatje 62 is echt wel te klein geworden. Broekjes lukken nog wel maar body'tjes, pyjama's met voetjes en shirtjes zijn echt niet meer draagbaar.
Ondertussen ook pamperdozen gevuld met stapeltjes per soort en maat. (Hopelijk worden die over een paar jaar nog eens gebruikt ;-))

In de kast dan bemerkt dat we een stapel kleertjes maatje 62 volledig over het hoofd hebben
gezien. Stom stom stom!!!
Je denkt dan: ik leg het nog even aan de kant want het is nog zo groot.
Voor je het dan goed en wel beseft is het te klein. Of hoe snel het allemaal gaat ...
De 2 lades van de commodekast zitten nu bomvol kleertjes maat 68. Grotendeels te danken aan Stéphanie die me al pamperdozen vol heeft gegeven met kleertjes en nog vanalles om te gebruiken.
Mercikes nog eens! :-)

Maar soit, eerst nog enkele dagen genieten!!
Hier een mooi papa-zoon moment


Linus ligt nu ook veel liever op zijn buik dan enkele weken geleden

6 opmerkingen:

Kim zei

das echt een schattig bazeke, en lang haar dat die heeft al.

De familie B-P zei

Ik vrees dat we het binnenkort toch een beetje gaan moeten bijknippen. Allé, de puntjes zo want het is idd al lang. En als we het een beetje gezond willen houden, zullen we af en toe wel eens moeten knippen ....:-s

fozke zei

Veel succes met je eerste werkdag!

Frederike zei

Tis bijna zover... Veel succes allebei! (vooral de mama, voor wie het een pak moeilijker zal zijn dan voor Linusje wss ;-) )

Ann zei

succes morgen ;)

Frederike zei

enenen??? hoe wast???