2 februari 2008

Eerste werk- crèchedag ...

... die hebben we achter de rug Wink
Linus had zijn inwendig wekkertje ook gezet blijkbaar want hij was er vroeg bij.
De ochtend is zonder veel gehaast vlot verlopen.
Gelukkig was ik zo slim om alles wat ik kon klaarzetten ook daadwerkelijk klaar te zetten donderdagavond.

Aangekomen in de crèche, het was net een beetje een piekmoment, Linus uit de maxi-cosi gehaald en zijn gerief in zijn vakje gelegd.
Gisteren heb ik nog een heel briefje opgesteld over de gewoontjes van Linus. Het leek wel zijn handleiding Laughing
Omdat hij nog zijn flesje moest hebben, mocht hij in de stoel zitten. Nog even over zijn wangetje gewreven en toen mocht ik mijn traantjes wegwrijven Neutral
Het was sterker dan mezelf en dat terwijl Linusje heel braaf zat te wachten.
Dan maar vlug afscheid genomen.

Op het werk hing er een papieren slinger met 'welkom terug' aan mijn bureau. Azo lief Very Happy
Tegen dat mijn pc was opgestart en de nieuwe software geïnstalleerd, waren we al een uur verder.
Dan enkele verslagen gelezen van teamvergaderingen. Gemerkt dat het 'groot verlof' door de meeste al was aangevraagd.
Mijn aanvraag voor verlenging loopbaanonderbreking ingediend cheersen verlof aangevraagd cheers


Tussendoor wat bijpraten en fotokes tonen en voor ik het wist, mocht ik terug afsluiten.

En Linus is blijkbaar heel braaf geweest. Schijnt, toen wij vertrokken waren, dat hij heeft zitten kraaien van plezier. Nog wat gespeeld en toen dutje. Eerst zou hij wat geprutteld hebben maar na 5 minuutjes lag hij vredig te slapen.
Na een goeie dut terug wakker en dan nog wat gespeeld en dan patatjes gegeten met rode bietjes. Dat viel blijkbaar niet zo in de smaak maar hij heeft er toch van gegeten en nog wat van het flesje gedronken.
Tegen dan was ik er al. Hij zat al in zijn oogjes te wrijven maar eens bij mama op de arm, kon er weer een lachje vanaf.

Ze waren heel tevreden over Linus, Linus zelf was tevreden dus ik ben ook heel tevreden!!
Thuisgekomen nog een dikke knuffel en hem te slapen gelegd. Hij lag nog niet goed en wel of hij was al in dromenland.

Zo, die eerste dag, daar zijn we vanaf!! Volgende is woensdag en terug een halve. Dat zal ook weer heel goed lukken Wink

2 opmerkingen:

Unknown zei

Super dat alles vlot verlopen is ;)

Frederike zei

ben trots op jullie 2!