2 augustus 2008

Stokker de stokker de stok

Gekregen van Meike
en braaf als we zijn, vullen we dit dan ook aan.

10 jaar geleden
had is een vakantiejob. Als ik me niet vergis hield ik het secretariaat van de speelpleinwerking draaiende.
10 maanden geleden hadden we een kersverse baby in huis ...

10 weken geleden was de laatste week van mei
10 dagen geleden hebben we beslist om de zaterdag erop een familiebbq te houden
10 uur geleden lag ik terug te slapen
10 minuten geleden las ik Meike haar blog en merkte dat ze me dit stokje had doorgegeven
Binnen 10 minuten ga ik aan Linus zijn patatjes beginnen
Binnen 10 uur zullen we ons klaarmaken om te gaan slapen
Binnen 10 dagen heb ik namiddagpermanentie opt werk
Binnen 10 weken zal alles weer zijn gewone gangetje gaan en is Linus al meer dan 1 jaar oud!
Binnen 10 maanden zijn we misschien wel verhuisd.
Binnen 10 jaar hoop ik gelukkig te zijn met nog altijd mijn 2 ventjes en misschien lopen er tegen dan nog een paar rond ....

Met graagte geef ik dit stokje door aan Ulrike en Con

Geen opmerkingen: