27 oktober 2008

Hoor de wind waait door de bomen ....

... blaadjes in alle kleuren vallen af ...

Herfstvakantie!!
En omdat ik nog verlof had staan, ben ik nu ook een weekje thuis. Samen met Linus.
Hopelijk mist hij zijn crèchevriendjes niet te veel.

Maar het wordt een drukke week!

Deze namiddag even naar de dokter voor een voorschriftje voor Linus zijn druppeltjes en ondertussen ook nog eens zijn maten en gewichten laten checken.
Later dan nog een kinésessie.

Morgenochtend vroeg mag ik naar de kapper en mag Linus naar moemoe.

Tante Ulrike en Co. zijn sinds gisteren in het land en dus MOETEN we elkaar zien want het zal de eerste keer zijn dat Linus zijn tante, nonkel en nichtjes zal ontmoeten. En omgekeerd ook natuurlijk.

Woensdag of donderdag volgt nog een kinésessie en waarschijnlijk tussendoor nog eens naar de nichtjes.

Zaterdagavond gaan Dieter en ik naar een musical waar meter Katje in meedoet en moemoe helpt.
DUS .... Linus mag naar zijn eerste logeerpartijtje bij tante Nina!!

Het wordt deze week een overdosis nichtjes met Elea, Lislot, Anaïs en Jasmin.

Foto's zullen wel volgen ;-)

2 opmerkingen:

ulitje zei

Jeeuj! Weer thuis! dat doet deugd! De kindjes zijn alweer vertrokken, vennochtend, met mamie en Tatie, in de Vendée, naar de Zoo en in't zwembad... Ik zit hier dus wat bedutst! Help!
t'Was leuk Linus eindelijk te leren kennen en 't is echt een lief ventje! Doe zo verder!
Groentjes!

NIENTJE zei

En het logeerpartijtje is ook heel goed meegevallen he! Zo'n braaf ventje!