8 maart 2009

nummer 90

Daar hebben jullie lang op moeten wachten. Maar hier is hij dan ....

Tada ta ta taraaaaaa!!!!

Ik moet jullie al wel direct ontgoochelen ... veel is er in tussentijd niet gebeurd.

Wel zijn we elk op zn toer ziek geweest. De griep is gepasseerd, even blijven hangen en dan weer vertrokken. Oef! Niet dat we niet gastvrij zijn maar er zijn grenzen!

Ik zit wel nog altijd met een middenoorontsteking waardoor ik rechts minder goed hoor.
Het is gelukkig al verbeterd want in het begin was het massa's pijnlijk!!! En ik hoorde toen praktisch niets.
Hopelijk snel volledig gedaan want ik zit er ondertussen al een maand mee ...

Verder doet onze kleine kapoen heel goed zijn best!
"mama" en "papa" worden heel bewust gebruikt en stilaan komen daar meer en meer verstaanbare klanken bij!
Voor het stappen heeft hij nog altijd 1 vinger nodig. De durf om het alleen te doen, ontbreekt nog een beetje. Hij kan het wel want bij de kinesiste lukt het soms.
Sinds kort bouwt hij ook torentjes van blokken die je op elkaar moet steken.

Jaja, nog 2 weken en Linus is dan al 18 maanden ofte 1,5 jaar!!!
Het gaat toch zo snel!!

Vorige week was het trouwens 1 jaar geleden dat we ons kleintje naar spoed hebben gebracht met als verdict de hersenvliesontsteking.
Bij mij spookte dat al een maand door mn gedachten maar we zijn die dag gepasseerd en ik heb er mijn rust in gevonden.

Voila we zijn weer een beetje mee!
Tot de volgende!!


1 opmerking:

NIENTJE zei

Idd al 18 maanden bijna...ongeloofelijk! Tis echt een superventje he! Hij heeft al enorm mogen vechten in zijn prille leventje...Mooie foto's! Die close up van hem staat trouwens op mijn bureaublad (hihi...)