20 april 2007

Dagje verlof + verslagje doktersbezoek

Vandaag een dagje thuis. Nuja, ben al de hele voormiddag niet thuis geweest.
Ik moest dringend nog eens naar de ziekenkas en ondertussen 'Mijn Rollebollebuik agenda/boekje' gekregen!
Daarna naar de kinderopvang om eens te informeren of ze geen plaats hebben vanaf januari 2008.
Aiai, voorlopig nog niet maar aangezien het enkel de voormiddag zou zijn, zou het heel misschien toch nog lukken. Ik hoop het!! En anders neem ik eerst 3 maanden voltijds loopbaanonderbreking, want de kans was groter dat er na het krokusverlof wel een plaatsje zou zijn. Ondertussen zouden we ook al april zijn...
Daarna naar de Post. (jaja tucana, eindelijk eindelijk, hihi)
En dan naar de kapper. Mmmm, heerlijk ontspannen!!
Op de terugweg nog gestopt bij de slager, vanavond maak ik macaroni, njammie!!
En zo heb ik de rest van de dag vrij!! Woohoo!!


Eerder deze week ben ik ook nog op kleine controle geweest bij de huisarts.
Bloeddruk ok, plasje ok (enkel toch een klein spoortje van eiwit maar niet onrustwekkend), baarmoeder gemeten en ook op schema en dan EINDELIJK nog eens het hartje horen kloppen!!
Waar het de eerste keer ontzettend lang duurde eer de dokter het vond, wel nu was het bijna van de eerste keer raak. Luid en duidelijk!! :-)

Volgende vrijdag dan voor de uitgebreide echo. Verslagje volgt natuurlijk ;-)

4 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

woehoe!

en voor de rest niets dan goed nieuws lees ik ;-)

NIENTJE zei

Huh?? Kben niet mee..en jullie maken me curieus 'smile'
Ik ben heel benieuwd naar die uitgebreide echo...en dan weten jullie wat het zal worden! SPANNEND!!

De familie B-P zei

curieuzeneuze vraagstèrten, hihi
Van met de BBQ vorige zomer en toen was er zo'n balletje (speelgoed) vermist. Ondertussen hebben we er 2 gevonden in de tuin en die heb ik eindelijk kunnen opsturen :-p

Enneuh, wat als we het pas zeggen als iedereen van de familie aanwezig is?? moahahaha. Het zullen weer drukke dagen zijn, gelukkig een lekker lang weekend in het vooruitzicht :-)

Frederike zei

dan zullen we nog een weekske moeten wachten, da zal nog net lukken... zolang ik je nie live zie! want dan zout wel es kunnen gebeuren dat ik heeeeeeel hard zaag!