21 april 2007

Kinderopvang is okidoki pianisimoki!!

In 1 dag kunnen regelen, wat een luxe!!
Volgende week de papieren gaan invullen dan is het helemaal officieel :-)
Hopelijk verloopt de rest ook allemaal zo vlotjes want eigenlijk ... van mijn eerste helft zwangerschap mag ik eigenlijk niet klagen.
Behalve supergrote vermoeidheid, enkele keren kokhalzen en ... ja wat eigenlijk nog?? De energie die nu langzaam maar zeker terugkomt en oja, nog geen enkele kilo bij!
Ik had het nooit durven dromen :-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

geniet,meiske,geniet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


en super dat jullie zo snel opvang gevonden hebben!!!super!!

fozke zei

Dat gaat goed daar!! Fijn om te lezen!!!

De familie B-P zei

Het gaat hier idd goed :-)
En echt, ik hoop dat de 2e helft ook zo goed mag verlopen!

fozke zei

dat moet normaalgezien wel lukken. Op het einde is het wat waggelen,maar hopelijk blijf je bespaard van andere kwaaltjes he!

(ik ben een beetje gezond jaloers, dus leef ik maar heel hard mee met jou ;) )