14 september 2008

Bezoekje aan Opa en de Zee

Vandaag zijn we op bezoek geweest bij Opa en Agnes aan zee.
Eerst een lekker stukje taart gegeten en Linus vers gemaakte fruitpap.
Daarna zijn we gaan wandelen want Linus moest toch een keer de zee gezien hebben voor zijn eerste verjaardag!
Hij mocht ook mee in de draagdoek want tjah, met een buggy door het zand ... das ook niet alles natuurlijk.
En wat een plezier heeft hij gehad. Ogen te kort!!

Op de dijk dan ook nog een terrasje gedaan.
Toen ik Linus terug in de draagdoek stak, hadden we heel wat bekijks. Ik hoop dat ik enkele aanwezige mama's wat inspiratie heb gebracht. Vooral die met de draagzak ;-)

Dan de terugweg aangevat. Onze kleine man begon toch wat moe te worden.
Zeker na het genieten van het prachtige weer, de wandeling, alle nieuws ontdekken, ...

Deze dag is voor herhaling vatbaar!!!!


2 opmerkingen:

NIENTJE zei

Leuke foto's, ook wij waren gisteren op stap...eerst de kinderboerderij in Nieuwpoort en dan langs de haven gaan lopen...hadden we het geweten...
Ik had enkel mijn sling mee...

Mieke zei

mooie fotos wi,