8 september 2008

Draagdoeken

Jah, hoe kom je daarbij hé?
Uit nieuwsgierigheid.
Omdat het leuk lijkt.
En gezellig om je kleintje bij je te dragen.
Ik heb een miniverzameling.
De Binana, waar ik nu jammergenoeg geen foto van heb 'in actie'. Je kan hem wel eens bekijken op
Heel leuk voor als ze nog echt baby zijn.
Mijn 2e is de ringsling van Dharitri. Super mooie doek.
Op de eerste foto's zie je Linus toen hij een maand op 2 was en op de 4e van een maandje terug.




Deze zomer dan even de Lifter in bruikleen gekregen maar die vond ik niet zo leuk.


En dan sinds vandaag de trotse eigenaar van een Hoppediz geweven draagdoek!

Draagt zalig!! Deze namiddag al direct getest tijdens het boodschappen doen.
Ook een uitgebreide handleiding erbij gekregen met soorten knopen en draagwijzen.
Ik ben nu al fan!!!!!

2 opmerkingen:

Marleen zei

ik mag zo'n dingen niet lezen he

je moet daar wat minder enthousiast over zijn, anders wil ik dat ook ;-)

De familie B-P zei

Ok ;-)
Dat is dus echt ambetant om je kleine zo dicht tegen je te dragen, als die wil slapen, legt die gewoon zijn hoofd op je. Stel je voor!!
En dan dat rondkijken ... aiaiai

Hahahahaha, tegen volgend jaar heb je ook zeker één :-p