6 september 2008

Oeps ...

Gisterenvoormiddag moest ik voor het werk naar Brussel met de trein.
De auto aan het station gezet. Zo'n terrein met kiezelsteengruisdinges waar de nmbsmensen hun camionnettekes kunnen zetten en waar de bussen komen draaien.
Soit, kort na de middag kom ik terug. Stap naar de auto en zie al iets raars.
Ik kom dichter en zie gewoon een gat in de achterruit!!
Manman, ik schrik me daar bijna een ongeluk natuurlijk.
De achterruit (rond dat gat) ziet er ook redelijk verbrijzeld uit. Wat nu???
De eerste die ik bel is Dieter natuurlijk. Hij zegt me van te bellen naar de verzekering maar vraagt ook eerst of het evt. niet met opzet kan gebeurd zijn.

Op het eerste zicht, zie ik niets dat wijst op opzettelijk breuk. Verder is er ook niets aan de auto te zien. Het zou me eigenlijk ook verbazen want er passeren daar toch geregeld mensen.
Nuja, ik zie ook nergens een briefje van iemand die iets zou kunnen gezien hebben ...
Verzekering gebeld en die hebben me, na enkele formaliteiten, doorverwezen naar Carglass.

Ik kon er redelijk direct langsgaan voor een plexiplaat voorlopig want een gepast raam was niet in voorraad. Maar deze voormiddag konden we dat al in orde brengen.
Maw. momenteel is er niets meer van te zien!

Wat een avontuur!



4 opmerkingen:

NIENTJE zei

Je zou voor minder verschieten! Jawadde!

Kim zei

tja, das minder leuk hé. bij ons hebben ze eens een raampje ingeklopt voor zo'n hamertje te pikken voor ramen in te kloppen. al de cd's enzo staken er nog in.

ulitje zei

amaai, dat lijkt niet echt op een accidentje hé! sommige mensen zijn toch echt onnozel hé...

Marleen zei

slik

je zou idd voor minder verschieten