17 maart 2007

Ghandi heeft een zwaar nachtleven

Gisteren lag onze kat op het terras wat te zonnen. Opeens stond een andere kat naast haar. Ghandi bekeek die en ofwel joeg ze die andere van haar territorium of ze liep gewoon mee/achter. Echt, je had dat moeten zien ... ipv van haar rug te krommen en te blazen, achtervolgde ze gewoon die andere kat. Naar waar?? Geen idee. Ondertussen was het donker geworden en normaal komt onze kat dan gewoon naar binnen of als we roepen komt ze af. Nu niets!! Ik begon me natuurlijk een beetje ongerust te maken. Rond 22u nog eens gaan kijken en .... er passeert een kat en ons Ghandi erachteraan, zoef, weer weg. De achterdeur dan maar op een kier gelaten zodat ze toch in de wasplaats kon en wij gaan slapen. Deze morgen dan rond half 8 wakker geworden en eens gaan kijken of madam al geariveerd was. Nog altijd niet. Het koekje dat ik gisterenavond daar had geled, lag er nog steeds. Mhm, niet fijn eigenlijk. Toch maar weer even in bed gaan liggen. En dan, opeens .... hoorde ik daar iets aan de deur krabben?? Jawel hoor :-) iets na half 9 was ze daar eindelijk. Ik heb haar binnengelaten en als een bezetene stortte ze zich op haar korreltjes. Omdat we er nu nog van kunnen profiteren nog wat in bed gaan liggen en kleine kat mocht, uitzonderlijk, ook even mee. Ze nestelde haar direct aan ons voeten. Even later zijn we toch maar opgestaan. Alleen ... kleine Ghandi heeft blijkbaar een zware nacht gehad want ze ligt al 3/4 van de dag te slapen. Dat ze zalig ligt, kan je zien op de foto's. Katten hebben toch een hondenleven hé ;-)

4 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

LOOOOOOOOOOl!
net zo erg als die hier thuis allemaal!
Slaapkoppen!!!

fozke zei

oei ik zal je link maar eens aanpassen op onze site zeker :o ik ontdek je wijziging nu pas...

NIENTJE zei

hihi super he!

Frederike zei

en nu wordt het tijd voor nog een fragmentje uit je leven :)
tis lang geleden e, wij maar wachten... hihi!