8 maart 2007

Shop till you drop

Deze middag een halve dag verlof genomen. Het mooie weer had natuurlijk de nodige invloed.
Eerst samen met collega An gaan eten naar de chinees. Voor 9 euro kon je langs het buffet gaan voor soep, voorgerecht, hoofdgerecht en achteraf nog een koffie, thee of ijsje.
En njammie, het was lekker.

Daarna gaan shoppen want een passende broek begint dringend te worden.
H&M ... in de afdeling zwangerschapskledij niets dat past. Precies of vrouwen met een maatje meer niet zwanger worden ...
Maar ben er toch niet met lege handen buitengegaan. 1 fushia linnen tuniek die hopelijk nog een paar maanden mee kan en een lichte zwarte trui, eentje waardoor je kan zien. Dan toch nog eens gaan neuzen bij de mamakledij en een buikband gekocht en nog een truitje met prijskorting.
Daarna de C&A... Ook niet veel soeps en blijkbaar gaan de grote maten er het eerst uit.
Dan toch nog een ensemble gevonden: een broek (zit heel goed), een kleedje voor erboven (mooi) en nog iets voor erboven en een buikband. Die laatste 2 passen me niet maar hoera!!! ik heb een broek!!!

Dan nog eens langs de Veritas en van daar 2 leuke haarbanden mee. Aangezien ik er nog niet uit ben of ik mijn haar al dan niet laat bijkleuren, alvast enkele alternatieven meegebracht want het wordt anders iets te dramatisch.

1 opmerking:

NIENTJE zei

Zo te horen heb je het er eens goed van genomen...en gelijk heb je he! Kben benieuwd naar de nieuwe outfits!